aamandamacknow

Plugg.

Kategori: Allmänt

Jaa de va ju ett tag sen nu...
Men har inte vart så sugen på att blogga..
Så har jag haft för mycket med dansen och plugg nu..
Men ska försöka blogga så mycke som möljligt nu !
Men iaf.
Idag vart de bara skolan sen hem.
Har kommit fram till att jag måste ha iaf VG i 7 ämnen för att kanske komma in på det gymnasiet jag sökt till.
Så jag har jobbat röven av mig idag på skolan och pluggat sjukt mycke hemme idag. Och de kommer jag va tvungen att göra framöver också..
Har iaf fått sommerjobb på ishallen. Fick veta igår att Jonna skulle va där också. Naaaaajs ! :D
Ska försöka blogga mer imorron.
Puss !
Jaa de va ju ett tag sen nu...
Men har inte vart så sugen på att blogga..
Så har jag haft för mycket med dansen och plugg nu..
Men ska försöka blogga så mycke som möljligt nu !
Men iaf.
Idag vart de bara skolan sen hem.
Har kommit fram till att jag måste ha iaf VG i 7 ämnen för att kanske komma in på det gymnasiet jag sökt till.
Så jag har jobbat röven av mig idag på skolan och pluggat sjukt mycke hemme idag. Och de kommer jag va tvungen att göra framöver också..
Har iaf fått sommerjobb på ishallen. Fick veta igår att Jonna skulle va där också. Naaaaajs ! :D
Ska försöka blogga mer imorron.
Puss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: