aamandamacknow

I miss u bebi ♥

Kategori: Allmänt

Klockan ringde klockan 6 imorse. Låg kvar i sängen och funderade om jag verkligen skulle ut och jogga..
Men jag gjorde så att jag somna om igen. :)
Idag blir de skolan halva dan sen är de lov. ÅHHåååhhh, så sköönt !
Efter skolan ska jag och pappa lämna in moppen så de blir fixad.
Sen åker jag till storsjöskolan och träffar natalie en stund innan jag åker till tågstation och möter upp min efterlängtade vän Linnea som äntligen kommer hem igen !
Ska bli så himla skönt att få träffa henne igen !
Klockan ringde klockan 6 imorse. Låg kvar i sängen och funderade om jag verkligen skulle ut och jogga..
Men jag gjorde så att jag somna om igen. :)
Idag blir de skolan halva dan sen är de lov. ÅHHåååhhh, så sköönt !
Efter skolan ska jag och pappa lämna in moppen så de blir fixad.
Sen åker jag till storsjöskolan och träffar natalie en stund innan jag åker till tågstation och möter upp min efterlängtade vän Linnea som äntligen kommer hem igen !
Ska bli så himla skönt att få träffa henne igen !
Finns inte så många bilder på oss eftersom Linnea är inte få fotokåt..
Så de får bli en finfin bild på oss för typ 1,5 år sen :')
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: